Kikopnak a kínálatból a benzines Porschék
A német gyártó a jövőben egyre jobban a villanymotorokra kíván fókuszálni.
A német gyártó a jövőben egyre jobban a villanymotorokra kíván fókuszálni.
A nyártól új kiberbiztonsági protokoll lép életbe az autóknál az EU-ban.
A Nordschleifén a 2000 lóerős teljesítmény kevés a sikerhez, ha mellé 2,3 tonnás tömeg társul.
A zuffenhauseniek legújabb elektromos modellje szinte ugyanúgy gyorsul, mint egy Forma–1-es autó. Beültünk a Porsche GT4 e-Performance-ba, mely németes alapossággal préselte ki belőlünk a levegőt. Az utolsó szusszig.
A 718 Boxster és a 718 Cayman mostantól különleges Style Edition kivitelben is elérhető.
Minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel és csökkentett tömeggel támad a méregdrága új Cayman.
A 718-as széria legsportosabb modelljei mostantól 0,5 másodperccel rövidebb idő alatt lőhetnek ki 0-ról 100-ra.
A német gyártó kompakt és könnyű sportkocsijában egy remek 6 hengeres boxermotor teljesít szolgálatot.
A Porsche Cayman GT4-nél léteznek erősebb és gyorsabb sportkocsik, de kevés olyan, mely nagyobb élvezetet nyújt nála.
Középen elhelyezett 6 hengeres szívómotorral, alacsony tömeggel és nagy leszorítóerővel támad a kanyarvadászatra kihegyezett 718 GT4.
A kereken 300 lóerős vadonatúj 718 T kupé és roadster változatban is elérhető, és igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Megérkezett a 718-as széria legújabb, eddigi legnagyobb teljesítményű változata.
Egymás után végigpróbáltuk az összes új Porschét, így most első kézből számolhatunk be az igen sportos német járgányok érdekességeiről. És az első elektromos Porschéról is hozunk új infókat.
Isztambulban aszfalton és terepen próbálgattuk feszegetni a legújabb zuffenhauseni sportkocsik és terepjárók határait. Hogy meddig jutottunk? Rögtön kiderül.
A 2016-os "kis" Porsche már olyan jól gyorsul, mint egy 10 éves "nagy" Turbo S, ezenkívül az új modell fékeit és egyéb képességeit is alaposan próbára tettük a kanyargós német hegyi utakon.
A német Pogea Racing olyan tuningcsomagot állított össze, amitől rögtön tisztelni kezdi az ember a kis olasz autót.
A Porsche két középmotoros autóját a Caymant és Boxstert is átnevezi és mostantól Porsche 718-nak kell hívni őket. Természetesen a megkülönböztető jelölése megmarad a kupénak és a nyitható tetősnek.